Reklama
Polityka_blog_top_bill_desktop
Polityka_blog_top_bill_mobile_Adslot1
Polityka_blog_top_bill_mobile_Adslot2
W śniegu i po śniegu - Krzysztofa Burnetki zimowy styl życia, czyli góry, narty, deska… i cała reszta W śniegu i po śniegu - Krzysztofa Burnetki zimowy styl życia, czyli góry, narty, deska… i cała reszta W śniegu i po śniegu - Krzysztofa Burnetki zimowy styl życia, czyli góry, narty, deska… i cała reszta

15.11.2018
czwartek

Tatry Super Ski podpisany

15 listopada 2018, czwartek,

14 krajowych stacji narciarskich podpisało umowę o wspólnym karnecie. Dzięki Tatry Super Ski będzie można korzystać z 90 tras (liczących łącznie 45 km) w objętych nim ośrodkach Podhala, Pienin i na Słowacji.

Nowy skipass działać ma na stokach Kotelnicy Białczańskiej, Bania Ski & Fun, Kaniówki w Białce Tatrzańskiej GrapaSki, Koziniec Ski w Czarnej Górze, Czorsztyn Ski w Kluszkowcach, Jurgów Ski w Jurgówie, Bachledka Ski & Sun w Słowackim Ździarze, Harendy i Polany Szymoszkowej w Zakopanem, Stacji Narciarskiej Suche w Suchym, Witów-Ski w Witowie, a także w stacjach PKL Palenica w Krynicy-Zdroju oraz na Mosornym Groniu w Zawoi.

Na razie Tatry Super Ski nie będzie działał na Rusińskim Wierchu w Bukowinie Tatrzańskiej oraz w Małym Cichym – powodem jest inny system bramek elektronicznych. Najpewniej jednak niedługo i te ośrodki będą mogły przyłączyć się przedsięwzięcia.

Co ważne, objęte wspólnym karnetem trasy mają różny stopień trudności – kilka chlubi się nawet homologacją FIS, czyli Międzynarodowej Federacji Narciarskiej. Skipass będzie można kupić nie tylko w kasach stacji, ale także przez internet na stronie www.tatrysuperski.pl.

Siły zjednoczyły ośrodki, w których w minionych sezonach obowiązywały karnety TatrySki i Góral Skipass – ale używanych do tej pory kart nie trzeba będzie od razu wymieniać, bo pozostaną ważne również w nadchodzącym sezonie.

Na podstawie Tatry Super Ski będzie można jeździć w dowolnej stacji i czasie przez całą zimę. Do wyboru są różne wersje karnetu: uprawniające do korzystania z wyciągów przez dwie, cztery i sześć godzin oraz całodzienne i kilkudniowe. Każdy z ośrodków może mieć też w ofercie własne warianty – np. jazdy wieczornej. Nie przewidziano tylko modelu punktowego, który pozwalał na określoną liczbę przejazdów bez ram czasowych i z racji swej elastyczności był popularny zwłaszcza wśród rodzin z dziećmi. W planach jest za to poprawa komunikacji między poszczególnymi stacjami Tatry Super Ski.

Reklama
Polityka_blog_bottom_rec_mobile
Reklama
Polityka_blog_bottom_rec_desktop
css.php